Stručnjaci Teleton Instituta za istraživanje dečijeg zdravlja sa centralom u Pertu sproveli su istraživanje na 2.366 dece u Zapadnoj Australiji. Oni su pratili psihički razvoj dece starosti od dve, pet, osam, 10 i 14 godina. Utvrdili su da su se deca koju su majke dojile duže od šest meseci bolje nosila sa stresom.
- Dojenje više od šest meseci pokazalo se pozitivnim za psihičko zdravlje dece u mlađem uzrastu, ali i u adolescentskom dobu - objasnila je vođa istraživanja doktorka vendi Odi.
takođe je ustanovljeno i da su neka deca koju su majke dojile kraće od šest meseci kasnije pokazala agresiju u ponašanju, a u ekstremnim slučajevima se razvila i depresija.








